TikTok’ta dizi ve film tutkunları Neİzlesem’de buluşuyor!
Yeni keşiflerin çıkış noktası TikTok, sinema ve dizi severleri buluşturan yeni eğlence mekanı #Neİzlesem’i duyurdu. 7 Nisan itibarıyla hayata geçecek olan #Neİzlesem’de kullanıcılar birbirinden farklı dizi ve filmleri keşfetme, alanında uzman içerik üreticilerinin film ve dizi eleştirilerini izleme ve favori listelerini öğrenme şansı yakalayacak.
Farklı kullanıcı ve kültürlere hitap eden #Neİzlesem, en sevdiği film, dizi ve dizilere olan hayranlığını dile getirmek, puan vermek veya film ve dizilerden içerik ve modüller paylaşmak isteyenlerin uğrak noktası olmayı hedefliyor.
#Neİzlesem sizi özel bir sayfaya yönlendirecek. Bu sayfada birçok farklı içeriğin yanı sıra İstanbul Sinema Festivali kapsamında çalışan içerik üreticileri, TikTok’un Türkiye’deki eğlence ortağı İKSV (İstanbul Kültür Sanat Vakfı) ile birlikte gösterilen sinemalarla ilgili TikTok’a özel içerikler üretecek. festivalde.
Öte yandan, Yıldız Geçidi bölümü, TikTok’un en iyi yaratıcılarından ve yorumcularından bazılarının alıntılarını ve izlemek için favorilerini içeriyor.
TikTok’un #Neİzlesem efektleri de eğlence ve etkileşimi zirveye taşıyacak. Kullanıcılar bu efektleri kullanarak hafızalarını test edebilecek ve tanıdık ve nostaljik film ve dizi repliklerinin hangi karakterle ilgili olduğunu bulmaya çalışacak.
#NEİZLESEM DÜNYA ÇAPINDA 5.2 MİLYARDAN FAZLA GÖRÜNTÜLENDİ
TikTok Türkiye Operasyon Müdürü Erkan Ünlü, kampanyanın dünya çapında 5,2 milyardan fazla görüntülendiğini söyledi. Ünlü, “Dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılar internet üzerinden yeni bilgilere ulaşmaya çalışırken TikTok, arayüzünün rahatlığı ve birbiri ile temas halinde olan içeriklere ulaşmadaki başarısı ile zaman içinde arama motoru özelliği kazandı. Deneyecek yeni şeyler, ziyaret edilecek yerler, önemli bilgiler ve eğlence arayan kullanıcılar söz konusu olduğunda TikTok’un en iyi platformlardan biri olması şaşırtıcı değil. En iyi film ve diziler hakkında öneri, inceleme ve tepki videolarının yer aldığı #Neİzlesem’in çıkış noktası da buradan geliyor. “Bu hashtag dünya çapında 5,2 milyardan fazla görüntülendi.”
TikTok, topluluğunun geleceğini şekillendirmede öncülük ediyor ve topluluklar içinde anlamlı etkileşimler sağlayan kitle katılımı için tamamen yeni fırsatlar yaratıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı